niedziela, 22 czerwca 2014

Moja przyjaciółka waga

Szczena mi dziś opadła przy ważeniu: 63,8kg!!!
-2,2kg w jeden dzień, nie trzymając się zasad? no nieźle :P
Weszłam na wagę trzy razy, bo nie uwierzyłam, ale to prawda, spadły dwa kilogramy. Cóż, to oczywiście sama woda, ale jak cieszy! Bo lepiej nie mieć tej zalegającej wody, czyż nie? A płyny uzupełniam regularnie;)

Dzisiaj jadłam prawie wzorowo :P Wpadka tylko ze schabowym w panierce (ups ;D ), dwoma paskami gorzkiej i dodaniem dżemu do serka wiejskiego. Ale co ja na to poradzę, że bez cukru kręci mi się w głowie? :/
A dżemik zrobiła moja mamusia, 100% natural, z działkowych truskawek, no pyszota!
Nigdy w życiu nie smakował mi tak bardzo serek wiejski.
Ślicznie, prawda? :)
Już nie mogę się doczekać jutrzejszego ważenia, ciekawe jak mój organizm zareaguje na kolejne oszustwa :D (hahah drugi dzień "diety"). Idę może coś poćwiczyć? Znalazłam ciekawe kanały na youtube, mogłabym wreszcie się zabrać za siebie ;)
Ale to może od juuutraaa....

P.S Jestem na ogromnym głodzie nikotynowym. To pewnie stąd moje bóle i zawroty głowy, potrzeba podjadania i ogólnie słaba kondycja podczas tej diety. 
Kto normalny usiłuje odstawić papierosy i schudnąć w tym samym czasie?

3 komentarze:

  1. Kurcze ja palę cały czas przy diecie. Wiem,że rzucę w końcu fajki ale jeszcze nie teraz. Nie mogę sobie odmawiać wszystkich przyjemności :D A poza tym jak nie palę to mam apetyt jak smok. Ale nie jest tragicznie,mimo wszystko chudnę i mam dobrą kondycję. Zależy jeszcze ile paliłaś. Ja ostatnio ograniczyłam do 4-5 dziennie. Aczkolwiek mam teraz sesje więc może być ciężko :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Twoja cera ci się odwdzięczy za rzucenie papierosów! A gdybyś nie rzucała jednocześnie z dietą, to albo wróciłabyś do palenia będąc na diecie, albo przytyła rzucając palenie... Trzymam kciuki!

    OdpowiedzUsuń
  3. Ech nie umiem tak całkiem rzucić, jestem uzależniona. Zajadam brak papierosów. Skupię się na razie na zmniejszaniu ilości fajek w ciągu dnia, ale nie rzucę, bo nie umiem tego pokonać.

    OdpowiedzUsuń